Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Jörg Igelbrink¿s study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. The structure equation model reveals six direct impacts on the consumers LFB attitude. The author¿s findings identify a new consumer typology presenting a model of four positive consumer-attitude-types such as the influencing Realign Performance Advocates. In the research field of consumer behaviour the new consumer typology illustrates both the consumer purchase motivation and derived local fashion brand positioning.

Informacija

Autorius: Jörg Igelbrink
Serija: Business Analytics
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 344
ISBN-10: 3658287667
ISBN-13: 9783658287665
Formatas: 210 x 148 x 19 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market“

Būtina įvertinti prekę