Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

People Dont Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt

-15% su kodu: ENG15
45,46 
Įprasta kaina: 53,48 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
45,46 
Įprasta kaina: 53,48 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 53.4800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This provocative and candid book goes behind the scenes to reveal the secret of success behind a number of leading UK retailers. It includes in-depth case studies on John Lewis, Selfridges, Carphone Warehouse, Oddbins, Topshop, B&Q and HMV and unique insight from a number of top retail analysts and commentators.

Informacija

Autorius: Martin Butler
Leidėjas: Management Books 2000 Ltd
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 1852524979
ISBN-13: 9781852524975
Formatas: 210 x 148 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „People Dont Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt“

Būtina įvertinti prekę