🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
-10% su kodu: PATOGU
24,84 
Įprasta kaina: 27,60 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-26
-10% su kodu: PATOGU
24,84 
Įprasta kaina: 27,60 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-26
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 27.596 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, lapkričio 26 d. užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone.

Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais.
Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis.

Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.

Informacija

Autorius: Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė
Leidėjas: VGTU leidykla Technika
Knygos puslapių skaičius: 168
Formatas: ,17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094760525

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti