Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Kaip YouTube ir Facebook sukūrė tokią milžinišką auditoriją?
Kaip padaryti, kad interneto lankytojai noriai jungtųsi prie jūsų tinklapio internete?
Kaip paruošti medžiagą, kurią žmonės nori skaityti ir kuria trokšta pasidalintis su savo draugais?
Įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas.
Pasaulinis šurmulys – kai už jus kiti pasakoja ir skleidžia jūsų istoriją – yra vienas iš įdomiausių ir veiksmingiausių būdų pasiekti savo auditoriją.
Pasaulinis šurmulys reiškia, kad žmonės visame pasaulyje kalba apie jus, jūsų kompaniją ir jūsų produktus. Ar gyvenate San Franciske, Dubajuje ar Reikjavike, pasaulio interneto bendruomenės nariai noriai jungiasi prie jūsų pateikiamos medžiagos internete. Tai reiškia, kad šurmulys internete masina pirkėjus prie jūsų virtualių namų slenksčio, o daugybė aistruolių lankosi jūsų svetainėje ir interneto dienoraščiuose todėl, kad jie tikrai nori ten būti.
Iš anglų kalbos vertė Kęstutis Mickus
Autorius: | David Meerman Scott |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2009 |
Knygos puslapių skaičius: | 194 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094210044 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę