✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Kaip YouTube ir Facebook sukūrė tokią milžinišką auditoriją?

Kaip padaryti, kad interneto lankytojai noriai jungtųsi prie jūsų tinklapio internete?

Kaip paruošti medžiagą, kurią žmonės nori skaityti ir kuria trokšta pasidalintis su savo draugais?


Įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas.


Pasaulinis šurmulys – kai už jus kiti pasakoja ir skleidžia jūsų istoriją – yra vienas iš įdomiausių ir veiksmingiausių būdų pasiekti savo auditoriją.

Pasaulinis šurmulys reiškia, kad žmonės visame pasaulyje kalba apie jus, jūsų kompaniją ir jūsų produktus. Ar gyvenate San Franciske, Dubajuje ar Reikjavike, pasaulio interneto bendruomenės nariai noriai jungiasi prie jūsų pateikiamos medžiagos internete. Tai reiškia, kad šurmulys internete masina pirkėjus prie jūsų virtualių namų slenksčio, o daugybė aistruolių lankosi jūsų svetainėje ir interneto dienoraščiuose todėl, kad jie tikrai nori ten būti. 

Pajungdamas socialinės žiniasklaidos galią ir žinodamas paslaptis, kodėl žmonės dalijasi įvairiais dalykais tokiose interneto svetainėse kaip YouTube, Facebook ir interneto dienoraščiuose, jūs galite  nekantrius pirkėjus pritraukti prie savo virtualių durų slenksčio – veltui!

Siekdamas, kad žmonės kalbėtų apie jus ir jūsų idėjas, privalote atsispirti potraukiui įkyriai reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Sukurkite ką nors įdomaus, apie ką bus kalbama internete. Nesijaudinkite, nes kai išgarsėsite internete, žmonės stovės eilėje, norėdami sužinoti daugiau ir pirkti tai, ką siūlote.

Sėkmę atneša internete spausdinamos mintys, kuriomis žmonės nori dalytis. Čia nekalbame apie reklaminius triukus. Nekalbame apie mokėjimą agentūrai, kuri trukdytų kitiems. Kalbame apie pasaulinio šurmulio, galingiausios rinkodaros formos, pajungimą savo tikslams.



Davidas Meermanas Scottas yra įžymus interneto rinkodaros strategas, verslininkas, sakantis programines kalbas ir vedantis seminarus. Jis yra "Verslo žinių" išleistos knygos "Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės" autorius.



Iš anglų kalbos vertė Kęstutis Mickus

Informacija

Autorius: David Meerman Scott
Leidėjas: Verslo žinios
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 194
Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094210044

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0
4.5 2 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2015-05-07

Teoriškai knyga tikrai labai įdomi, tik nežinau, ar tie patarimai labai naudingi realiame gyvenime. Atrodo, lyg visi to norėtų užsukti verslą ir kad apie tai visi tik kalbėtų, bet sunku tai įgyvendinti. S

2015-03-23

Puiki knyga apie virusinį efektą internete