Knygoje "Partizaninis marketingas" pristatomi nebrangūs bei itin veiksmingi „partizaninio“ veikimo metodai, lengvai įsisavinamų marketingo ginklų arsenalas, leidžiantis mažoms ir vidutinėms įmonėms veiksmingai konkuruoti net ir su didelius biudžetus rinkodarai išleidžiančiais verslo banginiais. Partizaninis marketingas – tai nuostata ir kartu verslo praktika, įgalinanti įmones mažomis sąnaudomis uždirbti didelį pelną.
Reta verslo knyga užsitarnauja milijonų verslininkų pagarbą. Jay C. Levinsono „Partizaninis marketingas“ yra būtent tokia knyga.
Išverstas į 50 kalbų ir parduotas 15 milijonų egzempliorių tiražu „Partizaninis marketingas“ tapo parankine knyga daugeliui verslininkų visame pasaulyje.
"Ši knyga man buvo verslo mąstymo dvidešimt pirmame amžiuje pradžiamokslis. Levinsono atradimai - tai mantra drąsiems!"
Darius Bagdžiūnas, UAB "Gaumina" partneris
"Caffee Inn" sėkmė yra akivaizdus partizaninio marketingo efektyvumo patvirtinimas."
Nidas Kiuberis, "Coffee Inn" partneris ir marketingo vadovas
"Nesvarbu, koks yra jūsų verslas, "Partizaninis marketingas" - tai neįkainojama, gyvybinga, nedaug kainuojančio marketingo Biblija."
"Los Angeles Times"
"Tai knyga, kurioje pateiktos idėjos gali būti sėkmingai pritaikytos ne tik smulkiose įmonėse, bet ir aviacijoje."
Tadas Vizgirda, "airBaltic" viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje
"J. C. Levinsono idėjos nustebino, privertė kitaip pažvelgti į rinkodarą ir įtikino, kad aukštiems rezultatams pasiekti ne visada būtinos didelės investicijos."
Aušra Vasiljevienė, UAB "Švyturio Utenos alus" rinkodaros direktorė
"Knyga, radikaliai pakeitusi mano požiūrį į marketingą ir smulkiojo verslo gebėjimą tą marketingą (ei - net reklamą!) sau leisti. Jau daug metų nesiskiriu su šia ir daugeliu kitų Jay'aus knygų iš Guerrilla serijos. Lietuvos verslo smulkieji! Gavome nuostabią dovaną - Jay'aus Levinsono kodą :) lietuvių kalba!"
Kristupas Baublys, "Verslanoris", vyno barų "In Vino" ir restorano "Rene" vienas iš savininkų, rinkodaros ir reklamos strategijų kūrėjas
Autorius: | Jay Conrad Levinson |
Leidėjas: | Ad Astra Marketing |
Išleidimo metai: | 2009 |
Knygos puslapių skaičius: | 361 |
Formatas: | 16x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786099505206 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę