Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Dabartiniai mokiniai - tai stūmoklis, kuris verčia mus mokytis, neatsilikti, pasitelkiant inovacijas, eiti pirmyn. Analizuojame, koks mokytojo poveikis reikalingas ir įmanomas, kad mokinių pasiekimai gerėtų. Atėjo metas kitaip pažiūrėti į pamoką - gera pamoka ta, kurioje galima daug išmokti, kurioje svarbus kiekvienas bendruomenės narys, puoselėjama saugi ir draugiška aplinka. Tai pamoka, suteikianti ne tik būtinų žinių, bet ir gebėjimų jas kūrybingai taikyti.
Kviečiame mokymą(si) intensyviau individualizuoti, kad mokiniai turėtų galimybę pamokose ir namie mokytis pagal individualius poreikius, o ne pagal bendrus nurodymus. Pranašauti ateitį - keblus dalykas. Mūsų mokiniai turi būti pasirengę dabarčiai, kuri jau atėjo, ir ateičiai, kurios dar nėra, tad turi gebėti kurti, prisitaikyti, kovoti, pasitikėti, kad nesukluptų nuo socialinių, ekonominių ir technologinių revoliucijų.
Šis leidinys "Pamokos virsmas: pamokos kokybės valdymas ir pasiekimų pokyčio matavimas. Mokytojo praktiko patarimai" padės mokytojams įgyti pamokos planavimo bei mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo praktikos bendrųjų programų kontekste, siekiant mokinių geresnių mokymo(si) rezultatų.
TURINYS
Pratarmė / 4
Struktūros ir metodų pokyčiai šiuolaikinės pamokos vadyboje / 5
Mokinių individualios pažangos matavimas / 7
Ar mokytojas atveria mokslo duris taip, kad mokinys pats įeitų / 11
Mokytojas - atsakingas mokinių mokymosi vadybininkas / 15
Pamokos kokybės valdymui mokytojo atvirumas pokyčiams / 17
Keičiame dienynų pildymo praktiką: nuo pamokos mokymosi uždavinio, įsivertinimo (refleksijos) iki įrašų dienyne / 23
Lūžis švietime įvyks tik pakeitus pamokos vadybą / 32
Tiriamasis, patirtinis ir kūrybinis projektas - mąstymo gebėjimų ir problemų sprendimo reikalaujanti veikla / 36
Ugdomųjų projektų rengimas - savaiminio mokymosi kūrybinė-tiriamoji veikla / 42
Pamokos organizavimo centre - mokinys / 45
Nuolatinis grįžtamasis ryšys (vertinimo sistema) - ugdymo kokybės užtikrinimo priemonė / 52
Kaip mes tobuliname pamokas: ugdome mokinių žinias ir supratimą, žinių taikymą ir mąstymo gebėjimus / 59
Skirtingų gebėjimų mokinių ugdymas / 65
Mokytojo prioritetas - pagalba mokiniui mokantis / 70
Mokytojo žodis: vaikai keičiasi, o mes? / 73
Sincrgija mokykloje / 76
Mokinių pasiekimų ir pažangos matavimo tobulinimas per sėkmingos pamokos planavimo pokyčius / 82
Žvilgsnis į sėkmingą pamoką: kiekvienam per savo filtrą / 87
Priedai / 97
Literatūra / 112
Autorius: | Vincas Tamašauskas |
Leidėjas: | Litera |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 110 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786098144246 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti