Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Packaging the Presidency: A History and Criticism of Presidential Campaign Advertising, 3rd Edition

-15% su kodu: ENG15
56,94 
Įprasta kaina: 66,99 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
56,94 
Įprasta kaina: 66,99 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 66.9900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In a new third edition, Jamieson expands her authoritative analysis of political advertising, looking at the media campaigns of American presidents from the early days of the republic to the successful 1992 Clinton campaign, and focusing, appropriately, on the powerful media campaigns of the post-war period. 40 halftone illustrations.

Informacija

Autorius: Kathleen Hall Jamieson
Leidėjas: Oxford University Press
Išleidimo metai: 1996
Knygos puslapių skaičius: 606
ISBN-10: 0195089421
ISBN-13: 9780195089424
Formatas: 203 x 133 x 35 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Packaging the Presidency: A History and Criticism of Presidential Campaign Advertising, 3rd Edition“

Būtina įvertinti prekę