✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes.
Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.
Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.
Autorius: | Indrė Pikturnienė, Vytautas Dikčius, Eleonora Šeimienė, Vilmantė Pakalniškienė, Monika Kavaliauskė |
Leidėjas: | Vilniaus universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2019 |
Knygos puslapių skaičius: | 176 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090701447 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti