✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes.

Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.

Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

Informacija

Autorius: Indrė Pikturnienė, Vytautas Dikčius, Eleonora Šeimienė, Vilmantė Pakalniškienė, Monika Kavaliauskė
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 176
Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090701447

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti