Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Organizations in the Face of Crisis: Managing the Brand and Stakeholders

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Organizations in the Face of Crisis offers a new approach to the treatment of threats to an organization, the brand, and the stakeholders. Case studies and diagnostic tools are used to demonstrate the effects of a crisis and to provide insight and strategies on managing the crisis at hand as well as the long-term effects.

Informacija

Autorius: Dennis W. Tafoya
Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 196
ISBN-10: 1349455296
ISBN-13: 9781349455294
Formatas: 216 x 140 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Organizations in the Face of Crisis: Managing the Brand and Stakeholders“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Organizations in the Face of Crisis: Managing the Brand and Stakeholders“