Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
180,98 
Įprasta kaina: 212,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,98 
Įprasta kaina: 212,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 212.9200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas


What kinds of industries, occupations, and organizational behaviors have been presented on prime time television? This is the first full-length volume to answer this question and summarize quantitative and qualitative studies on the portrayal of organizations, occupations and organizations behaviors on prime time television drama. The volume also offers a unique study of the demography of industries that have appeared on prime time over the last four decades of television, thus offering a historical perspective in addition to the authors' analysis of contemporary prime time programs.

Informacija

Autorius: Leah Vande Berg, Leah R. Vande Berg, Nick Trujillo,
Leidėjas: Praeger
Išleidimo metai: 1989
Knygos puslapių skaičius: 316
ISBN-10: 0893914894
ISBN-13: 9780893914899
Formatas: 235 x 157 x 23 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Organizational Life on Television“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Organizational Life on Television“