Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks

-15% su kodu: ENG15
439,64 
Įprasta kaina: 517,22 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
439,64 
Įprasta kaina: 517,22 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 517.2200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Provides in-depth understanding about business-to-business (B2B) and organizational relationships. This title includes descriptions on how B2B networks form, function and develop and is for readers who want to delve into how B2B relationships actually work and, frequently, do not work.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 514
ISBN-10: 0857243055
ISBN-13: 9780857243058
Formatas: 240 x 161 x 32 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks“