Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Organizational Competence for Servitization

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Tim Posselt investigates the factors leading to organizational competence for servitization - a key strategic alternative in times of digitalization and globalization -, and analyses the transformation process servitizing firms undergo. He explores the issue through conceptual research and case studies, and identifies the ability to access and leverage customer knowledge as the foundation of successful servitization. The findings provide valuable insight for managers looking to strengthen their service business, and add to literature on servitization and service-dominant logic.

Informacija

Autorius: Tim Posselt
Serija: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 308
ISBN-10: 3658200952
ISBN-13: 9783658200954
Formatas: 210 x 148 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Organizational Competence for Servitization“

Būtina įvertinti prekę