Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Organizational Aspects of Health Communication Campaigns: What Works?

-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 287.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

How do organizations such as universities, television and radio networks, advertising agencies, voluntary groups, community and government agencies collaborate to make a successful campaign? How do organizational dynamics or structures influence campaign outcomes? This book explores these questions by bringing together campaign experts and leading management scientists to investigate the organizational dimensions of some of the most high-profile health campaigns in the United States.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1993
Knygos puslapių skaičius: 260
ISBN-10: 0803949987
ISBN-13: 9780803949980
Formatas: 216 x 140 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Organizational Aspects of Health Communication Campaigns: What Works?“

Būtina įvertinti prekę