Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Organising Knowledge: Methods and Case Studies

-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The organization, processing and representation of knowledge becomes increasingly important in all scientific and business contexts. This book focuses on qualitative methods for knowledge organization and their contributions to knowledge-based issues of marketing management research. Besides theoretical discussions of different approaches to and definitions of knowledge and methods for knowledge organization, several case studies in the field of marketing management are presented. Questions of research design, adequate choice of methodologies and practical relevance of the results are addressed.

Informacija

Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 1403916616
ISBN-13: 9781403916617
Formatas: 222 x 145 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Organising Knowledge: Methods and Case Studies“

Būtina įvertinti prekę