Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World

-15% su kodu: ENG15
252,19 
Įprasta kaina: 296,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
252,19 
Įprasta kaina: 296,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 296.6900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Leidėjas: Psychology Press
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 574
ISBN-10: 0805851550
ISBN-13: 9780805851557
Formatas: 229 x 152 x 31 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World“

Būtina įvertinti prekę