✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

"...Mano pirmoji verslo idėja nepavyko. Kita pasisekė, ir štai as jau penkiolika metų vadovauju pelningai įmonei. Jei ši knyga būtų išėjusi anuomet, kai mėginau Įgyvendinti savo pirmąją irgi puikią, kaip tąkart maniau idėją, ji būtų sutaupiusi man daug laiko ir pinigų. Ši knyga praplečia akiratį, parodo, kad intuicija yra ne mažiau svarbi nei praktinio verslo logika, rekomenduočiau ją perskaityti visiems, ketinantiems imtis savo verslo."

Sju Stedman (Sue Stedman), "Sue Stedman Corporate Clothing" steigėja ir generalinė direktorė

Beveik kiekvienam verslininkui gyvenime kyla idėja steigti naują įmonę. Idėja rinktis naują verslo kryptį arba apskritai pradėti naują verslą. Bėda tik. kad dauguma idėjų ir lieka tik idėjos.

Mes žūtbūt stengiamės sugalvoti ką nors nauja, klausiame savęs, ar pavyks įgyvendinti savo idėją ir kodėl dar niekas apie ją nepagalvojo. Kaip išplėtoti perspektyvią mintį, kad ji taptų pelningu verslu?

Kaip tik į šį klausimą knyga ir stengiasi atsakyti Andriaus ir Merės Bregų knyga.

"Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją" yra praktinis naujų verslo idėjų kūrimo, formavimo, vertinimo, tobulinimo ir įgyvendinimo vadovas.


Knygoje "Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją" parodyta, kad absoliučiai visi, kam tik kyla nors mažiausia verslo idėja, gali sistemingai bei kūrybiškai ją išplėtoti į perspektyvią verslo galimybę. Remdamasi kūrybiniu keturių žingsnių procesu, knyga "Nuo idėjos iki verslo" siūlo daugybę parankių, praktinių metodų, kaip padaryti savo idėją vertingesnę ir labiau įgyvendinamą. Ji taip pat supažindins jus su kelių garsių nūdienos verslininkų patirtimi ir suteiks galimybę pasimokyti iš to, ko jie išmoko kurdami savo verslą.

Knyga "Nuo idėjos iki verslo" kartu su pagalbine medžiaga internete yra vaizdingas ir interaktyvus vadovas apie tai. kaip paversti kūrybiškumą sėkmingu verslu.


Visapusiška Endriaus Brego (Andrew Bragg) verslo karjera apima bendrosios vadybos ir rinkodaros veiklą visoje Jungtinėje Karalystėje ir žemyninėje Europoje. Bregas yra vadovavęs informacijos, spausdinimo ir pakavimo įmonėms bei nemažai taikines kuriant naujas verslo organizacijas. Baigė Trejybės (Trinity) koledžą Kembridže. vėliau įgijo verslo administravimo magistro laipsnį Kranfildo universitete.

Merė Breg (Mary Bragg) dirbo pasaulines bendrovės "GlaxoSmithKline" rinkodaros specialiste. Vėliau, laikinai išsiųsta dirbti į "PriccnvaterhouseCoopers". Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje įgyvendino kelis konsultacinius personalo vadybos projektus. Ji derina nepriklausomą vadybos konsultavimą su akademine karjera. Merė yra Karališkosios menų draugijos narė ir viena is Verslumo akademijos steigimo fondo patikėtinių. Jos ankstesnė knyga "Reinventing Influenee" pelnė Vadybos konsultacinių įmonių asociacijos apdovanojimą kaip geriausia 1996 metų vadybos knyga.



Knyga "Nuo idėjos iki verslo" yra labai svarbi ir savalaikė. Naudojantis praktiniais pavyzdžiais ir naujausiais tyrimais, joje žingsnis po žingsnio atskleidžiama, kaip naujas verslo idėjas galima išplėtoti į perspektyvias komercines galimybes. Ši knyga itin aktuali dabar, mūsų amžiuje, kuriame verslumas, kaip niekad iki šiol. priklauso nuo naujovių."

Džonas Čaildas (John Child), Birmingemo verslo mokyklos prekybos profesorius

"Ši knyga tokia kaip ir jos pavadinimas joje suprantamai, prasmingai dėstoma, kaip puoselėti geras idėjas ir pamatyti, kaip jos tampa klestinčiomis įmonėmis. Joje gausu praktinių metodu, naudingų patarimų bei tikru pavyzdžių: kaip ir kodėl lakios vaizduotės išradėjai, projektuotojai, verslininkai ir bendrovės pavertė naują mąstymą įspūdingomis sėkmės istorijomis: ir tik keli pasakojimai apie tai. kaip sumanymas žlugo. Labai rekomenduoju perskaityti."

Džimas Bodo (Jim Bodo), "lloyd Northover" direktorius, ženklodaros ir dizaino specialistas


Iš anglų kalbos vertė Laima Junevičienė

Informacija

Autorius: Andrew Bragg, Mary Bragg
Leidėjas: Verslo žinios
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 266
Formatas: 16x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955460510

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti