✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
"...Mano pirmoji verslo idėja nepavyko. Kita pasisekė, ir štai as jau penkiolika metų vadovauju pelningai įmonei. Jei ši knyga būtų išėjusi anuomet, kai mėginau Įgyvendinti savo pirmąją irgi puikią, kaip tąkart maniau idėją, ji būtų sutaupiusi man daug laiko ir pinigų. Ši knyga praplečia akiratį, parodo, kad intuicija yra ne mažiau svarbi nei praktinio verslo logika, rekomenduočiau ją perskaityti visiems, ketinantiems imtis savo verslo."
Sju Stedman (Sue Stedman), "Sue Stedman Corporate Clothing" steigėja ir generalinė direktorė
"Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją" yra praktinis naujų verslo idėjų kūrimo, formavimo, vertinimo, tobulinimo ir įgyvendinimo vadovas.
Knyga "Nuo idėjos iki verslo" yra labai svarbi ir savalaikė. Naudojantis praktiniais pavyzdžiais ir naujausiais tyrimais, joje žingsnis po žingsnio atskleidžiama, kaip naujas verslo idėjas galima išplėtoti į perspektyvias komercines galimybes. Ši knyga itin aktuali dabar, mūsų amžiuje, kuriame verslumas, kaip niekad iki šiol. priklauso nuo naujovių."
Džonas Čaildas (John Child), Birmingemo verslo mokyklos prekybos profesorius
Autorius: | Andrew Bragg, Mary Bragg |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2007 |
Knygos puslapių skaičius: | 266 |
Formatas: | 16x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955460510 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti