Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
72,73 
Įprasta kaina: 85,56 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
72,73 
Įprasta kaina: 85,56 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 85.5600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Tourism is an increasingly important industry in the Nordic countries (Denmark, Finland, Iceland, Norway and Sweden) that is integral to economic, social and sustainable development. This book is includes case studies from leading Nordic researchers on specific destinations, attractions, resources, concepts and issues.

Informacija

Autorius: C. Michael Hall, Dieter K. Müller, Jarkko Saarinen,
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 314
ISBN-10: 1845410939
ISBN-13: 9781845410933
Formatas: 254 x 178 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Nordic Tourism: Issues and Cases“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Nordic Tourism: Issues and Cases“