Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. This text examines using non-linguistics features to infer information from phone calls to call centers. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.

Informacija

Autorius: Sunil Kumar Kopparapu
Serija: SpringerBriefs in Electrical and Computer Engineering
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 96
ISBN-10: 331900896X
ISBN-13: 9783319008967
Formatas: 235 x 155 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations“

Būtina įvertinti prekę