Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

New Directions in International Advertising Research

-15% su kodu: ENG15
360,61 
Įprasta kaina: 424,25 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
360,61 
Įprasta kaina: 424,25 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 424.2500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Suitable for those interested in international advertising research and international advertising practitioners, this book addresses the need to move international advertising in new directions by summarizing existing knowledge in several areas, reporting findings of new studies, and providing future research directions.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 296
ISBN-10: 0762309504
ISBN-13: 9780762309504
Formatas: 240 x 161 x 21 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „New Directions in International Advertising Research“

Būtina įvertinti prekę