Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Networks in Marketing

-15% su kodu: ENG15
243,57 
Įprasta kaina: 286,55 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
243,57 
Įprasta kaina: 286,55 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 286.5500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

An overview of what networks are and how they are used in marketing management practices is provided in this volume. Leading scholars in the field examine various types of relationships including: customer-to-customer networks; relationships as investment opportunities; and strategic alliances. They also investigate market dynamics and structure and consumer networks. In conclusion, several advanced methodological issues and future research directions are examined. In addition to the main research chapters, key figures contribute their own reflections on the topic.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1996
Knygos puslapių skaičius: 464
ISBN-10: 076190140X
ISBN-13: 9780761901402
Formatas: 229 x 152 x 27 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Networks in Marketing“

Būtina įvertinti prekę