✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Metodinė priemonė sudaryta iš dviejų pagrindinių dalių: pirmoje dalyje aptariami kai kurie socializacijos jaunesniajame mokykliniame amžiuje aspektai bei savęs indentifikavimo svarba socializacijos procese. Laikomasi nuostatas, jog vaiko poreikis indentifikuoti save ir socialinių vertybių perėmimas sudaro socializacijos vaikystėje pamatą, o patirta artimo žmogaus netektis apsunkina šiuos pracesus, ypač vaiko savęs indentifikavimąsi. Antroje darbo dalyje perteikiama netekties samprata bei klasifikacija, netekties įtaka vaiko socializacijoje ir nuorodomos galimos darbo su gedinčiais vaikais priemonės bei prevenciniai pokalbių apie netektį su vaikais mokykloje aspektai. Metodinės priemonės tikslas yra supažindinti su kai kuriais socializacijos ir netekties išgyvenimų aspektais jaunesniajame mokykliniame amžiuje, atskleisti netekties problemiškumą vaikystėje bei prevencinio ir rekonstrukcinio darbo su vaikais svarbą.
Autorius: | Tomas Butvilas |
Leidėjas: | Ciklonas |
Išleidimo metai: | 2004 |
Knygos puslapių skaičius: | 71 |
ISBN ar kodas: | 9955-497-43-2 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti