✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Kai kalbama apie tikras ir prasmingas naujoves, svarbu ne įkvepiančių idėjų formulavimas, bet tinkamų klausimų, galiausiai atvedančių į sėkmę, pateikimas. Net ir puikiausios idėjos yra tikrai geros tik tada, kai padeda išspręsti verslui iškilusius sunkumus.
Senų nuostatų ir paplitusio požiūrio „mes visada taip darydavome“ atsikratyti padedanti knyga "Naujovių link: kaip užduodant tinkamus klausimus kyla puikių, jūsų bendrovei reikalingų idėjų" leis originaliau ir tinkamiau kelti idėjas užduodant taiklius, prasmingus klausimus apie savo organizaciją, klientus, prekės ženklą, rinkas, tikslus, konkurentus, finansus, gaminius, procesus ir t.t.
Kūrybingumo ir naujovių mokytojas Arthuras B. VanGundy'is sako, kad neretai bendrovės imasi spręsti problemą dar prieš aiškiai ją apibrėždamos. Organizacijos nesugeba užduoti teisingų klausimų, tiksliai apibrėžiančių jų strateginius iššūkius. Žmonės iškelia gerų idėjų vien tam, kad išlaikytų strateginę kryptį - nė nesusimąstydami, ar ji tinkama. Juos taip varžo senos tradicijos ir kultūra, rinkos nežinomybė, vadovybės abejingumas, o gal darbas toks įtemptas, kad tiesiog lengviau yra laikytis pasirinkto kurso. Esant tokioms aplinkybėms, beveik neįmanoma sukurti tikrai naujoviškos gaminių, procesų ar plėtros strategijos.Autorius: | Arthur B. VanGundy |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2008 |
Formatas: | 17x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955460657 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti