Versdami šios knygos „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Autorius: | Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė, Ingrida Leščauskienė |
Leidėjas: | Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Išleidimo metai: | 2020 |
Knygos puslapių skaičius: | 208 |
Formatas: | 17x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094763014 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti