🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika

-10% su kodu: PATOGU
22,21 
Įprasta kaina: 24,68 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-26
-10% su kodu: PATOGU
22,21 
Įprasta kaina: 24,68 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-26
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 24.68 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, lapkričio 20 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Versdami šios knygos „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.

Rašydami šį vadovėlį „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.

Informacija

Autorius: Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė, Ingrida Leščauskienė
Leidėjas: Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 208
Formatas: 17x24, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094763014

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti