Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Music, Branding and Consumer Culture in Church: Hillsong in Focus

-15% su kodu: ENG15
112,89 
Įprasta kaina: 132,81 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
112,89 
Įprasta kaina: 132,81 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 132.8100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Autorius: Tom Wagner
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 192
ISBN-10: 1032087722
ISBN-13: 9781032087726
Formatas: 234 x 156 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Music, Branding and Consumer Culture in Church: Hillsong in Focus“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Music, Branding and Consumer Culture in Church: Hillsong in Focus“