Multinationals as Flagship Firms: Regional Business Networks

-15% su kodu: ENG15
127,69 
Įprasta kaina: 150,22 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
127,69 
Įprasta kaina: 150,22 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 150.2200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book develops a conceptual framework for understanding the network of relationships that exists around the hub of large multinational firms. The authors bring together perspectives from international business and the organizational analysis of networks to explain their model which is supported by case evidence from several sectors: telecoms, autos, chemicals, retailing, and financial services.

Informacija

Autorius: Joseph R. D'Cruz, Alan M. Rugman,
Leidėjas: OUP Oxford
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN-10: 019925818X
ISBN-13: 9780199258185
Formatas: 234 x 156 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Multinationals as Flagship Firms: Regional Business Networks“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Multinationals as Flagship Firms: Regional Business Networks“