Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability

-15% su kodu: ENG15
451,27 
Įprasta kaina: 530,90 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
451,27 
Įprasta kaina: 530,90 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 530.9000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Autorius: N. Craig Smith
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 364
ISBN-10: 1138820628
ISBN-13: 9781138820623
Formatas: 222 x 145 x 23 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability“