Monografijoje „Mokymosi strategijos ir mokinių pasiekimų sąsajos“ keliamas probleminis klausimas: kaip mokymosi strategijos susijusios su mokinių pasiekimais? Taip pat išryškinamas mokytojo veiklos svarbumas suteikiant mokiniams žinių apie mokymosi strategijas ir kuriant tokį ugdymo procesą, kuriame būtų pusiausvyra tarp mokymo ir mokymosi.
Autorės pristato mokymosi strategijų sampratą ir pagrindžia jų paskirtį ugdant savarankišką besimokantįjį: atskleidžiama mokymosi strategijų vieta mokytojų kuriamuose ugdymo ar pamokų scenarijuose, parodoma, kaip mokytojai ugdo ir stiprina mokinių savarankišką mokymąsi ir gebėjimą mokytis, kaip mokiniai išmoksta taikyti šias strategijas ir kokias iš jų renkasi savo veikloje.
Knyga „Mokymosi strategijos ir mokinių pasiekimų sąsajos“ skirta esamiems ir būsimiems mokytojams, taip pat leidėjams, kaip tinkamai parengti vadovėlius, kitas mokymosi priemones ir metodinę medžiagą mokytojams ir taip prisidėti prie mokymosi proceso.
Autorius: | Berita Simonaitienė, Aldona Augustinienė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2021 |
Knygos puslapių skaičius: | 194 |
Formatas: | 16x23, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090217191 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti