Vadovėlis „Moksliniai tyrimai ir inovacijos informatikos moksluose“ yra skiriamas plačiai informatikos mokslų studijų krypčių grupės akademinei bendruomenei siekiant praplėsti ir pagilinti žinias mokslinių tyrimų ir inovacijų temomis, taip suteikiat galimybę jiems sėkmingai dalyvauti bei savarankiškai atlikti mokslinius tyrimus, kurti bei diegti inovacijas, atitinkančias visuomenės poreikius, taikant šiuolaikinius mokslinių tyrimų metodus ir technikas.
Vadovėlyje yra nagrinėjamos tokios pagrindinės temos, kaip mokslas, moksliniai tyrimai ir inovacijos, literatūros šaltinių analizės būdai, duomenų analizė šiuolaikiniuose moksliniuose tyrimuose, duomenų vizualizacijos būdai, bibliografinės informacijos tvarkymas ir empiriniai tyrimo metodai. Siekiant suteikti žinių, skirtų pažangiam mokymuisi, nagrinėjama sisteminė literatūros analizė, bibliometrinė analizė, modeliavimo ir simuliacijos bei prototipų vaidmuo moksliniuose tyrimuose, apžvelgiami mokslinių straipsnių rašymo ypatumai ir mokslinio tyrimo etika. Siekiant supažindinti studijuojančius su tolesnėmis mokymosi ir tyrimo kryptimis, kiekviename skyriuje yra paliekami atviri klausimai ir nuorodos į literatūros šaltinius papildomam skaitymui bei savikontrolės klausimai ir pratimai savarankiškam darbui.
Vadovėlis „Moksliniai tyrimai ir inovacijos informatikos moksluose“ skirtas universitetinių informatikos mokslų studijų krypčių grupės magistrantūros studijų studentams. Tam tikri skyriai gali būti naudingi doktorantūros studijų studentams. Dėstytojai gali naudoti vadovėlio medžiagą dėstydami studijų modulius, susijusius su moksliniais tyrimais ir inovacijomis. Jis bus naudingas ir praktikams, dalyvaujantiems moksliniuose tyrimuose bei kuriantiems ir diegiantiems inovacijas.
Autorius: | Rūta Simanavičienė, Diana Kalibatienė |
Leidėjas: | Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Išleidimo metai: | 2021 |
Knygos puslapių skaičius: | 416 |
Formatas: | 17x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094762802 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti