✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Knygos "Moderni firma" autorius John Roberts - vienas žymiausių ekonomistų pasaulyje, verslo strategijos ir organizavimo specialistas. Tai nėra "kaip daryti" tipo knyga, pateikianti paprastą galutinį atsakymą, kaip pasiekti laimę. Knygoje pateikiama naujų įžvalgų į šiandien versle vykstančias permainas, pasitelkiami pavyzdžiai, pradedant aštuonioliktojo amžiaus kailių prekybos įmonėmis ir baigiant tokiomis moderniomis nūdienos firmomis, kaip "BP" ir "Nokia".


"Kad knyga "Moderni firma" – vertingas šiuolaikinio verslo vadovas, nė nesuabejojau. Aukštą šios knygos vertę bene tvirčiausiai paliudija garsus užsienio verslo žurnalas "The Economist", išrinkęs "Modernią firmą" geriausia metų verslo knyga.

Per paskutinįjį dešimtmetį padidėjusi konkurencija įmonės vadovus verčia ieškoti būdų, kaip didinti ekonominį veiklos efektyvumą. Sparti ryšių technologijos pažanga bei kompiuterizacija leidžia įgyvendinti daug svarbių organizavimo ir valdymo pokyčių. Tačiau bene didžiausias vadovų uždavinys – parinkti teisingą strategiją ir sėkmingai ją įgyvendinti. Knyga nepateikia galutinio atsakymo, kaip pasiekti sėkmę! – joje aprašoma, kaip mąstyti apie verslo organizacijų modeliavimą, kuris užtikrintų veiklos vadybos augimą, nagrinėjami konkretūs atvejai, paaiškinantys dabartinių pasaulio kompanijų, kuriančių naują modernios firmos modelį, kai kuriuos didelius ir į sėkmę vedančius pokyčius.

"Moderni firma" - ne tik verslo profesionalams, ji būtina visiems, kurie domisi modernios firmos kūrimu."


Vytas Zabilius, UAB "Ober-Haus" Nekilnojamasis turtas generalinis direktorius


Iš anglų kalbos vertė Leonas Tamas

TURINYS

TURINYS


Pratarmė / 9

1. Strategija ir organizacinė struktūra / 13

2. Organizacijos struktūros svarbiausios koncepcijos / 42

3. Firmos prigimtis ir paskirtis / 84

4. Motyvacija modernioje firmoje / 126

5.  Organizacinės struktūros keitimas veiklos efektyvumui didinti / 186

6. Organizacinės struktūros keitimas augimo ir inovacijų tikslais / 248

7. Modernios firmos kūrimas: valdymo ir lyderiavimo iššūkiai / 286

Literatūra / 292

Informacija

Autorius: John Roberts
Leidėjas: Vaga
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 303
Formatas: 15x22, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 541501926X

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti