Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Mobile Commerce: Technology, Theory, and Applications

-15% su kodu: ENG15
158,89 
Įprasta kaina: 186,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
158,89 
Įprasta kaina: 186,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 186.9300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

M-commerce (mobile-commerce) applications for both individuals and organizations are expected to grow considerably over the next few years. Mobile Commerce: Technology, Theory and Applications addresses issues pertaining to the development, deployment, and use of these applications. The objective of this book is to provide a single source of upto-date information about mobile commerce including the technology (hardware and software) involved, research on the expected impact of this technology on businesses and consumers, and case studies describing state-of-the-art m-commerce applications and lessons learned.

Informacija

Autorius: Brian E. Mennecke, Troy Strader,
Leidėjas: Information Science Reference
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 366
ISBN-10: 1591400449
ISBN-13: 9781591400448
Formatas: 260 x 183 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Mobile Commerce: Technology, Theory, and Applications“

Būtina įvertinti prekę