Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
44,99 
Įprasta kaina: 52,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
44,99 
Įprasta kaina: 52,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 52.9300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In this text Dr. Giobbi moves far past the standard cause and effect thinking that is sometimes associated with media psychology. Much like William James of the early twentieth century, Dr. Giobbi is examining not only the concepts in their own right, but also the relations between such concepts. Dr. Giobbi uses this style to call on a multidiscipline approach to illuminate a detailed understanding. The text touches on concepts ranging from psychology, philosophy, art and neuroscience. This multidiscipline approach creates an all-encompassing approach to media psychology and will expose undergraduate students to a new way of thinking.

Informacija

Autorius: Matthew Tyler Giobbi
Leidėjas: Atropos Press
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 192
ISBN-10: 194081393X
ISBN-13: 9781940813936
Formatas: 216 x 140 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media Psychology“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Media Psychology“