Media Power and Plurality: From Hyperlocal to High-Level Policy

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

While policymakers in the world reiterate the importance of protecting voice diversity, traditional media conglomerates and new social media giants make their task increasingly challenging. This book assesses the current state of policy-making on media plurality and explores novel policy ideas for funding, regulatory and structural interventions.

Informacija

Serija: Palgrave Global Media Policy and Business
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 244
ISBN-10: 1349506648
ISBN-13: 9781349506644
Formatas: 216 x 140 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media Power and Plurality: From Hyperlocal to High-Level Policy“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Media Power and Plurality: From Hyperlocal to High-Level Policy“