Media, Nationalism and European Identities

-15% su kodu: ENG15
210,69 
Įprasta kaina: 247,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
210,69 
Įprasta kaina: 247,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 247.8700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Explores patterns of interaction between the mass media and identity formation in the context of Europeanization. On the one hand, the major contribution of the volume is a comprehensive framework that considers media impacts on four levels of identity: European, regional, national, and ethnic minority identities. On the other hand, authors offer cutting edge analysis of the structural transformation of European media institutions, and policies that shape the future of European media.

Informacija

Leidėjas: Central European University Press
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 438
ISBN-10: 9639776742
ISBN-13: 9789639776746
Formatas: 235 x 157 x 28 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media, Nationalism and European Identities“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Media, Nationalism and European Identities“