Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Media Inequality: News Framing and Media Power

-15% su kodu: ENG15
353,97 
Įprasta kaina: 416,44 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
353,97 
Įprasta kaina: 416,44 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 416.4400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Media Inequality proposes that frame building occurs through a two-step process of frame adoption and replication. This two-step frame building process is explored by identifying the newspaper master narratives used in five historical industrial dispute case studies.

Informacija

Autorius: Victoria Fielding
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 262
ISBN-10: 1032659548
ISBN-13: 9781032659541
Formatas: 240 x 161 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media Inequality: News Framing and Media Power“

Būtina įvertinti prekę