Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Media Globalization and the Discovery Channel Networks

-15% su kodu: ENG15
123,20 
Įprasta kaina: 144,94 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
123,20 
Įprasta kaina: 144,94 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 144.9400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book is about the relationship between media and globalization, explored through the unique study of the global expansion of Discovery Communications, spearheaded by the Discovery Channel, one of the world's largest providers of factual television programming and media content. The book argues that the study of Discovery's relationship with globalization provides both a specific and a more general practical and theoretical understanding of how the processes of increased linking and interweaving of media and communications unfold and develop, as well as some of the consequences of this.

Informacija

Autorius: Ole J. Mjos
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 238
ISBN-10: 0415809002
ISBN-13: 9780415809009
Formatas: 229 x 152 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media Globalization and the Discovery Channel Networks“

Būtina įvertinti prekę