Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Media and Urban Space: Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

-15% su kodu: ENG15
89,12 
Įprasta kaina: 104,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
89,12 
Įprasta kaina: 104,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 104.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisciplinary research, projects and considerations about the emerging 'Mediacity' are presented. Contributions from scientists, artists, and architects from 14 different countries are analyzing, researching and creatively approaching the cultural, social, political, and economical phenomena of the encounter between media and urban space.

Informacija

Leidėjas: Frank und Timme GmbH
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 354
ISBN-10: 3865961428
ISBN-13: 9783865961426
Formatas: 210 x 148 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media and Urban Space: Understanding, Investigating and Approaching Mediacity“

Būtina įvertinti prekę