Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

-15% su kodu: ENG15
135,14 
Įprasta kaina: 158,99 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
135,14 
Įprasta kaina: 158,99 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 158.9900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Bringing together the work of leading academics in media and cultural studies, this book questions the ways in which emerging forms of political style relate not only to new conventions of celebrity and publicity but to ideas about representation, citizenship and the democratic process.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 220
ISBN-10: 0761949216
ISBN-13: 9780761949213
Formatas: 234 x 156 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism“