Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Measuring Service Performance: Practical Research for Better Quality

-15% su kodu: ENG15
88,83 
Įprasta kaina: 104,50 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
88,83 
Įprasta kaina: 104,50 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 104.5000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In service societies, the tertiary sector has long become the primary sector in terms of GDP and employment. Quality research and testing means better service, and success in the service industries demands quality. Nonetheless, complaints about insufficient, inconsistent or bad service abound. Measuring Service Performance is an appeal for an appro

Informacija

Autorius: Ralf Lisch
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 212
ISBN-10: 1032836962
ISBN-13: 9781032836966
Formatas: 246 x 174 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Measuring Service Performance: Practical Research for Better Quality“

Būtina įvertinti prekę