Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. Based on rigorous scientific tools and global data, this book offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and how to deliver superior performance through effective customer experience management.

Informacija

Autorius: Philipp Klaus
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 184
ISBN-10: 1349477346
ISBN-13: 9781349477340
Formatas: 216 x 140 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies“

Būtina įvertinti prekę