Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies

-15% su kodu: ENG15
67,30 
Įprasta kaina: 79,18 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,30 
Įprasta kaina: 79,18 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.1800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. Based on rigorous scientific tools and global data, this book offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and how to deliver superior performance through effective customer experience management.

Informacija

Autorius: Philipp Klaus
Leidėjas: Springer-Verlag GmbH
Išleidimo metai: 2014
ISBN-10: 1137375450
ISBN-13: 9781137375452
Formatas: 222 x 145 x 15 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies“

Būtina įvertinti prekę