Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Measurement and Research Methods in International Marketing

-15% su kodu: ENG15
321,10 
Įprasta kaina: 377,76 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
321,10 
Įprasta kaina: 377,76 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 377.7600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Addresses issues pertaining to measurement and research methodology in an international marketing context. This title also addresses a range of subjects including response-bias in cross-cultural research, problems with cultural distance measures, and construct specification. It focuses on the development and application of novel research methods.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 1780520948
ISBN-13: 9781780520940
Formatas: 240 x 161 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Measurement and Research Methods in International Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Measurement and Research Methods in International Marketing“