Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
„Mažoji Taip knyga“ – tai puiki patarimų knyga, padėsianti bet ką įtikinti jums pritarti. Nedidelės apimties knygoje rasite informacijos, kuri kasdienį gyvenimą padarys gerokai paprastesnį.
Užsitikrinkite, kad pasaulis jums sakytų „taip“, kad pritartų jūsų idėjoms ir prašymams. Visi norime girdėti „taip“, nes šis žodis jungia mus su kitais ir veda į ateitį. Tad kodėl taip sunku sulaukti pritarimo ir palaikymo iš kitų? Kaip pagerinti savo galimybes?
Knygoje „Mažoji Taip knyga“ rasite 21 istoriją – trumpą esė – apie veiksmingas įtikinėjimo strategijas. Kiekviena iš pateikiamų strategijų yra išbandyta, kiekviena iš jų padidina tikimybę, kad kiti žmonės sutiks su jūsų nuomone, prašymais ir pan. Kiti – tai ir draugai, ir kolegos ar partneriai, mylimieji, vadovai, tėvai ar tiesiog nepažįstami žmonės.
Knygoje „Mažoji Taip knyga“ siūlomi principai ir praktiniai patarimai pravers susidūrus su kasdieniais iššūkiais, sprendžiant santykių problemas, derantis dėl didesnės algos ar kuriant savo verslą bei plečiant socialinį tinklą.
„Mažoji Taip knyga“ kupina įtakingų žmonių patarimų ir lyderių išminties. Čia rasite kruopščiai atrinktų patarimų, praversiančių kiekvienam - ir vadovui, ir verslininkui, ir dirbančiam, ir vaikus auginančiam žmogui. Jie padės kiekvienam, norinčiam siekti daugiau.
Steve Martin, Noah Goldstein ir Robert B. Cialdini yra puikiai žinomi įtikinėjimo meno praktikai, drauge parašę tarptautiniais bestseleriais tapusias knygas Yes! ir The small BIG.
Robert Cialdini – pasaulyje žinomas įtikinėjimo psichologijos tyrinėtojas, New York Times bestselerių autorius. Jo knygos verčiamos į 33 kalbas, pasaulyje jų parduota daugiau nei 3 milijonai egzempliorių. Dr. Cialdini yra psichologijos ir rinkodaros profesorius Arizonos valstijos universitete ir „Influence at Work“ vadovas. „Influence at Work“ yra tarptautinė organizacija, teikianti mokymus, padedančius etiškai ir veiksmingai panaudoti R. Cialdini knygose aprašytus metodus.
Noah Goldstein yra Čikagos universiteto Verslo mokyklos docentas. Arizonos valstijos universitete jis apsigynė psichologijos daktaro laipsnį ir drauge su Robert Cialdini atliktą tyrimą išspausdino Asmenybės ir socialinės psichologijos žurnale. Konsultuoja verslo kompanijas ir valstybines institucijas.
Steve Martin yra „Influence at Work“ direktorius Didžiojoje Britanijoje. Prieš pradėdamas dirbti su Robert Cialdini jis dirbo įvairiose pozicijose pardavimų, marketingo srityse, vadovavo kelioms kompanijoms.
Iš anglų kalbos vertė Milda Pajarskaitė
Autorius: | Noah J. Goldstein, Robert Cialdini, Steve Martin |
Leidėjas: | Žmogaus studijų centras |
Išleidimo metai: | 2019 |
Knygos puslapių skaičius: | 120 |
Formatas: | 11x17, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094380280 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti