✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Mokinių matematiniams gebėjimams ugdyti ir įtvirtinti dažnai vien darbo per pamokas neužtenka: tai tema labai sunki, tai skirtingų gebėjimų vaikai sunkiai perpranta naują pamokos temą, tai mokiniams pritrūksta motyvacijos, noro... Papildomos matematinės užduotys skatins mokinius domėtis skaičiais, reiškiniais, matematinėmis problemomis, ieškoti naujų ir įdomesnių sprendimo būdų.
Atlikdami šias užduotis, mokiniai drauge įtvirtins savo žinias, plėtos praktinius įgūdžius, ugdysis kūrybiškumą. Ilgainiui daugelis mokinių galbūt susižavės matematika, kaip praktinių gyvenimo sprendimų priemone...
Atlikdami siūlomas užduotis po pamokų (mokytojui sutikus, ir per pamokas), laisvalaikiu ir SAVO NORU, mokiniai įtvirtins loginio mąstymo, savarankiško darbo įgūdžius, stengsis/gebės originaliai mąstyti, motyvuotai reikšti savo mintis ir argumentuotai pateikti išvadas. NES TAI JIE DARYS PATYS!!!
Šios serijos leidiniuose pateikiamos užduotys susijusios su artimiausia vaiko aplinka, per pamokas įgytomis žiniomis, įgimtu smalsumu ieškoti tiesos. „Pradinio ir pagrindinio ugdymo programose“ (2009 m.) numatoma, kad pradinių klasių mokiniai turi gebėti sieti skaičius ir aritmetinius veiksmus su konkrečiais artimiausios aplinkos objektais ir situacijomis (tema „Skaičiai ir skaičiavimai“); gebėti vertinti matematinius modelius ir jų naudingumą sprendžiant kasdienio gyvenimo problemas („Reiškiniai, lygtys, nelygybės“); gebėti orientuotis aplinkoje, nusakyti atstumus, aplinkos objektų parametrus („Geometrija“); stengtis suvokti, kad išmatuoti – tai nustatyti, kiek tam tikrų vienetų telpa į matuojamą objektą („Matai ir matavimai“); gebėti rinkti duomenis, juos sisteminti, vaizduoti diagramomis, rasti duomenis įvairiose lentelėse („Statistika“). Visa tai ir dar daugiau jie ras paėmę į rankas knygą „2 × 2 ketvirtokams“.
Serija „I.M.A.M!“ skiriama visiems I, II, III ir IV klasės mokiniams. Šios serijos leidiniai kviečia visus pradinukus, norinčius gudrauti, abejoti, klysti, ieškoti, atrasti ir džiaugtis perprastais matematikos stebuklais, pavartyti „I.M.A.M!“ leidinių puslapius.
Sėkmės matematikos labirintuose!
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti