Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Mass Moralizing: Marketing and Moral Storytelling

-15% su kodu: ENG15
257,18 
Įprasta kaina: 302,57 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
257,18 
Įprasta kaina: 302,57 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 302.5700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book explores the narratives of today's brand marketing and their influence on how we think about ourselves and our moral possibilities, our cultural ideas about morality, and our relations to each other.

Informacija

Autorius: Phil Hopkins
Leidėjas: Lexington Books
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 258
ISBN-10: 0739188518
ISBN-13: 9780739188514
Formatas: 235 x 157 x 20 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Mass Moralizing: Marketing and Moral Storytelling“

Būtina įvertinti prekę