Mass Media, Elections, and Public Policies

-15% su kodu: ENG15
25,70 
Įprasta kaina: 30,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
25,70 
Įprasta kaina: 30,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 30.2300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book contains purely theoretical analyzes as well as empirical results all of which are concerned with the role of modern mass media in political economics. In chapters 2 and 3 we utilize tools from game theory and the economics of information to characterize the informational situation that arises when the electorate wants to obtain information in order to choose between political candidates or policies.

Informacija

Autorius: Christian Bruns
Leidėjas: Cuvillier
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 132
ISBN-10: 3869558873
ISBN-13: 9783869558875
Formatas: 210 x 148 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Mass Media, Elections, and Public Policies“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Mass Media, Elections, and Public Policies“