Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Informacija

Serija: New Perspectives in German Political Studies
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 268
ISBN-10: 1349284017
ISBN-13: 9781349284016
Formatas: 216 x 140 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany“