Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Mass Advertising as Social Forecast: A Method for Future Research

-15% su kodu: ENG15
142,12 
Įprasta kaina: 167,20 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
142,12 
Įprasta kaina: 167,20 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 167.2000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas


Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. Using advertising of 1950, 1960, and 1970, Fowles determined that the unsatisfied motives of Americans do vary over time. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Informacija

Autorius: Jib Fowles, Robert Brent Fowles,
Leidėjas: Praeger
Išleidimo metai: 1976
Knygos puslapių skaičius: 168
ISBN-10: 0837185955
ISBN-13: 9780837185958
Formatas: 222 x 145 x 13 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Mass Advertising as Social Forecast: A Method for Future Research“

Būtina įvertinti prekę