✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Marketingo valdymo pagrindai (knyga su defektais)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Galimas knygos brokas (gali būti likusi žymė nuo anksčiau ant knygos nugarėlės užklijuotos kainos, pageltę kai kurių knygų puslapiai, gali būti susilankstęs, subraižytas arba įplyšęs knygos viršelis).

"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidimas.

Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.

TRUMPAS TURINYS

I DALIS: MARKETINGO VALDYMO SAMPRATA / 19

1. Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje / 19

2. Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas / 41

3. Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka / 62

II DALIS: SANTYKIAI SU VARTOTOJAIS / 89

4. Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas / 89

5. Vartotojų rinka / 112

6. Įmonių rinka / 132

7. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas / 149

III DALIS. STIPRIŲ PREKĖS ŽENKLŲ KŪRIMAS / 171

8. Prekės ženklo vertės kūrimas / 171

9. Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos / 194

IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221

10. Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose / 221

11. Paslaugų kūrimas ir valdymas / 248

12. Kainų strategijos ir programų kūrimas / 268

V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295

13. Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas / 295

14. Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas / 317

VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341

15. Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas / 341

16. Masinės komunikacijos valdymas / 360

17. Asmeninės komunikacijos valdymas / 384

VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406

18. Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje / 406

Žodynėlis / 425

Informacija

Autorius: Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Leidėjas: Logitema
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 436
Formatas: 19x23, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955985266-BR
Vertėjas: Vilma Kačerauskienė
Iš kokios kalbos versta: anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti