Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje.
Mokomojoje knygoje "Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimus, marketingo komplekso elementų strategijas.
Knyga "Marketingo valdymas" skirta marketingo valdymo, vadybos ir verslo administravimo, įmonių marketingo vadybos studentams.
Autorius: | Regina Virvilaitė, Beata Šeinauskienė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 138 |
Formatas: | 14x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090212851 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti