🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
-10% su kodu: PATOGU
12,41 
Įprasta kaina: 13,79 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-02
-10% su kodu: PATOGU
12,41 
Įprasta kaina: 13,79 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-02
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 13.79 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, lapkričio 27 d. užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje.
Mokomojoje knygoje "Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimus, marketingo komplekso elementų strategijas.

Knyga "Marketingo valdymas" skirta marketingo valdymo, vadybos ir verslo administravimo, įmonių marketingo vadybos studentams.

Informacija

Autorius: Regina Virvilaitė, Beata Šeinauskienė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 138
Formatas: 14x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090212851

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti