Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Marketingo tyrėjai susiduria su vis kitokia ir nuolat besikeičiančia situacija rinkoje. Klasikinio marketingo teorija, kurios pagrindą sudaro marketingo komplekso akcentavimas, o pagrindinis tikslas – įtikinti vartotoją pirkti prekę, yra keičiama naujomis, į santykių su vartotojais kūrimą ir palaikymą orientuotomis marketingo koncepcijomis. Spartėjantys globalizacijos procesai ir nuolat kintanti rinkos aplinka, jos kintamieji, didėjantys ir išrankesni vartotojų poreikiai skatina naujų marketingo koncepcijų atsiradimą. Mokomoji knyga skirta studijuojantiems vadybą ir verslo administravimą bei įmonių marketingo vadybininkams.
Autorius: | Regina Virvilaitė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2012 |
Knygos puslapių skaičius: | 112 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090204528 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti